Az Air France–KLM vezérének töretlen a bizalma az Indiában lezuhant repülőtípus iránt
A KLM flottájában harmincnégy Boeing 787 Dreamliner is van.
A KLM flottájában harmincnégy Boeing 787 Dreamliner is van.
A balesetben 228 ember vesztette életét, köztük öt magyar.
Az Air France-KLM Európa egyik legnagyobb légitársasága, amely régóta belső problémákkal küzd. Hol a pilóták, hol az utaskísérők sztrájkolnak magasabb fizetésért. Ami azért még most sem alacsony, de hát ők nem kelet-közép-európai sztenderdekhez hasonlítják a havi jövedelmüket.
Fel kellene vennie a kesztyűt, ami a Lufthansa dobott neki.
Kísérleti jelleggel wifit szolgáltatást indított két repülőgép fedélzetén az Air France-KLM csoport. A szolgáltatás az év hátralévő részében próbaüzemben lesz.
Az üzemanyag drágulása és a tetemes átszervezési költségek miatt több mint négyszeresére nőtt az Air France/KLM vesztesége a második negyedévben, miközben működési szinten sokat javult a társaság pénzügyi helyzete.
A csoport éves vesztesége így 7,1 milliárd euróra duzzadt a 2019-es 290 millió eurós nyereség után.
A francia kormány fontolóra vette az Air-France légitársaság megsegítését.
Az Air France-KLM tervei szerint 2020-ra minden amerikai repülőtéren arcazonosítással lehetne beszállni a repülőgépekbe. Nem ők az elsők, akik ilyen irányba gondolkodnak.
A két napja hivatalba lépett új Air-France KLM vezérigazgató, a kanadai Benjamin Smith egy, a cég belső információs hálózatán terjesztett videón bejelentette: éves fix fizetésének ötven százalékát, vagyis 450 ezer eurót részvényvásárlás formájában visszaforgat a cégbe.
Leszavazták a dolgozók a cégvezetés béremelési ajánlatát.
A francia és holland légitársaságot tömörítő Air France–KLM vállalati szövetség vezérigazgatója jelentette be, hogy áprilisban 195 eurótól elérhető jegyárral Európa–Amerika-járatokat indítanak. De most ez fapados vagy nem fapados?
A KLM interaktív hangvezérlésű csomagolási segédje a BB (Blue Bot) nevet viselő szolgáltatás. Egy olyan mesterséges intelligenciával rendelkező funkcióról van szó, amely a kiválasztott célállomást, az utazás időtartamát és a helyi időjárást figyelembe véve látja el az utasokat személyre szabott tanácsokkal arról, hogy mi is kerüljön bőröndjükbe.
Végül nem diszkont társaság lesz, mert hagyományos termékeket kínálnak majd az utasoknak.
Novemberben a légitársasági csoport rövid és középtávú járatain 2,4 százalékkal csökkentette kapacitásait, az utasok száma pedig 0,8 százalékkal maradt el az előző év azonos időszakához képest.
Bár a Lufthansa csoport utasszáma összességében csökkent, a sztrájk sújtotta anyacég és a katasztrófa sújtotta Germanwings is több utast szállított, mint tavaly márciusban.
A Lufthansa meg nem erősített hírek szerint bejelentkezett a Kelet-Európában piacvezető diszkont légitársaságért, de azt túl drágán kínálták, így elmaradt az adásvétel. Nyáron az Air France-KLM vette volna meg a Wizz Airt, de az a tranzakció sem jött létre.
Az Air France és a KLM közös mérföldgyűjtő programja nevében próbálnak meg bejutni az utasok felhasználói fiókjaiba.
Az easyJet szerint a diszkont légitársaságok hamarosan domináns szerepre tesznek szert az európai légiközlekedésben.
Ősszel alakulhat meg az a közös vállalat, amelyről jelenleg tárgyalásokat folytat az Air France-KLM francia-holland csoport és az Etihad, az Egyesült Arab Emírségek nemzeti légitársasága - írta kedden a Le Figaro című francia napilap.